Semesterdagar.. Hur fungerar det?

Hos oss gäller att du måste plocka ut ett visst antal dagar, men i praktiken blir det ungefär samma skulle jag tro.
Jag tror också att vi måste plocka ut minst 20 dagar/år. Men när man fyller 40 år får man 31 dagar i stället för 25 dagar, och då är det ju bra att man får spara dagar om det behövs :) !

Eftersom jag inte jobbat där så länge tror jag inte problemet är sparade dagar. Jag har 8 dagar semesterdagar kvar att ta ut i år, sen förra året, och det har jag fått bekräftat att jag ska få i pengar men inget mer? Det jag undrar då är ju vad som händer med dagarna från detta året? Eftersom jag inte kommer jobba kvar där nästa år och ta ut semester då, så måste jag väl få det utbetalt nu?

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 474
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 237
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 908
Senast: Stereo
·
Gravid - 1år Dags för ny tråd tror jag! Hittade listan en bit bak i förra tråden, ni som vill kan ju uppdatera: MARS BF 6:e mars, robl, 24 år, 1a &... 50 51 52
Svar
1 020
· Visningar
69 418
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka