Bukefalos 28 år!

Semesterresan över

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så är vi hemma igen. 300 mil senare och många se värdheter rikare. Fantastiskt är vårt land. Det är bra att åka iväg, det gör att jag uppskattar det som finns hemma ännu mer. Blivit en tvådelad tur med tinkern idag, först tillsammans med Indra och direkt efter med Zingo. Fast sedan fick Zingo gå nu ikväll igen. Hon bär på min personliga tränare som jagar mig frammåt i spring spåret. Jag behöver det för att inte ge upp. Trots att vi haft semester var inte kondisen sämre. Men vi har klättrat och gått i många berg under resans gång. Det har säkert hållt kondisen någorlunda. Fick tre bra stretch övningar visade efteråt. Perfekta för stela muskler i höften och rumpan. Kände direkt att den ena stretchen gjorde mer ont på höger än vänster och precis där jag brukar ha ont och har lite svårt för att rida igenom hästen. Den övningen ska göras framöver så sitsen blir bättre!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig. Jag känner mig nedstämd och är så sjukt trött på att ha ont. Jag har haft ont i flera år, främst i...
Svar
15
· Visningar
2 401
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 477
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp