Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt lilla hjärta :heart
IMG_20180907_170708_620.jpg
 
Vi har haft en så himla rolig dag. Var iväg på äventyr till Rackarenan (en stor inhägnad) och lallade runt på Rambobanan (en miljötränings-/hinderbana) :heart
Hade väl kanske inte jättetur med vädret, det regnade rätt mycket natten till idag och imorse, och det duggade av och till när vi var där. Blöta tassar! Men vi hade hur trevligt som helst ändå.

Hemma leker hundarna mest på Watsons vis, vilket mest handlar om att tugga på varandra. Men när vi släpper dem på ställen där de får springa lösa så blir det Sherlock-lek och det betyder galna springturer i turbofart. Det finns inget härligare än att se Sherlock springa så öronen fladdrar. Och nu börjar Watson bli likadan. :D

Bildspam i spoilern :)

8lMYYlH.jpg


x1ESzLg.jpg

364E6rg.jpg

rxpn8xp.jpg

vsEx4fu.jpg

0lIlSme.jpg

UajAlV1.jpg

ulk32Mg.jpg

2S8SFPf.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
78 004
Senast: Sofie.S
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 294
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 688
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
417
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp