Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
8 månader. Ser liten ut (i storlek) på bilden tycker jag men är nog åt det lite större hållet för en tik.
20181014_141806.jpg
 
När det är -1, du ställer upp hunden för en fin bild men han plötsligt är lite väl intresserad av vattnet för att matten ska vara helt avslappnad.

Tur att Skrället inte är jätteimpulsiv eller badälskare. Men tempen utomhus nu är lille-hund mycket nöjd med :up:
20181027_132805.jpg
 
YN73tM4.png


Watson ser så himla lustig ut just nu. Tyvärr har vi dagsljus i typ en timme nu så jag hinner aldrig ta nån bild där det riktigt syns, men ska försöka få till nån snart.
Hela halsen och nacken är mörkgrå, ryggen nästan lika mörk, svansen nästan svart och framifrån har han ett jätteljust huvud. Det ser ut som att nån spraymålat honom slarvigt. :D
 
o9CGC43.jpg


5 månader idag. Hanhundsägaren (alltså Cessnas pappas ägare) ville ha nya bilder på valparna, sittandes framifrån och uppställda. Så då var det bara att traska ut i det fina vädret och se vad man kunde få till.

Det är INTE lätt att få en galen 5 månaders att stå still när man dessutom inte har någon hjälp, men jag kämpade och fick som tur var några som blev okej :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 032
· Visningar
68 352
Senast: Gnist
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 939
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 518
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp