Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helgen tillbringades i skogen. Var själv med hundar och hästar och vi njöt i fulla drag. Även tant Lilly fick feeling och hakade på.

Min fina tant som bara blir ljusare och ljusare. Många år har vi haft ihop och jag hoppas på många år till.

30774


och ja tyvärr är hon tjock. Diet är inget för henn, varje gång vi lyckas få ner henne i vikt bryter hon sig in någonstans och fyller upp tomrummet i magen. Senast med 2 kg kattmat :eek:
 
30814

Dom här spinkis benen med tillhörande fluff är på Lofoten. Det är inte jag. Husse tog semester och lämnade mig sambo- och hundlös en vecka. Ett dygn har gått och jag sitter här och tittar på Skrälle-bilder på telefonen (och bredspacklar, nånting måste jag ju göra av all tid så rev ut klädkammaren) 😂
 
30911


Jag hann få en anonym arg lapp idag när jag var inne i en butik i fem minuter.
Bilen var parkerad i skuggan, rutorna nervevade, vädringskrok på bakluckan samt att hund hade både vatten, kyldyna och en kylfläkt. Termometern som var uppsatt så att den syns utifrån visade dessutom att det var svalare i bilen än utanför. Skäms på mig som misshandlar mina djur som inte konstant har dom i ett rum med AC när det är sommar 👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 664
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 909
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 498
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp