Senast tagna bilden XI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
😍😍😍
20190823_205253.jpg
 
Det trodde jag att de var.
Det Àr filmer som jag lagt in pÄ samma sÀtt som jag brukar göra med bilder frÄn Imgur.
Det blev bara stora blÄa fÀlt med texten:
We value your privacy
We and our partners use technologies, such as cookies, and process personal data, such as IP addresses and cookie identifiers, to personalise ads and content based on your interests, measure the performance of ads and content, and derive insights about the audiences who saw ads and content. Click below to consent to the use of this technology and the processing of your personal data for these purposes. You can change your mind and change your consent choices at any time by returning to this site.

Det Àr inte första gÄngen jag ser det hÀr pÄ buke.
 
Har börjat jogga. Med midjebÀlte och sele pÄ dem bÄda sÄ fÄr jag riktigt bra hjÀlp, annars hade det nog varit alldeles för jobbigt och tungt att börja.

Asni sköter sig riktigt bra nÀr vi Àr ute och springer, mÄste köpa en riktig dragsele till vintern :D

Vad har du köpt för midjebÀlte? Jag har dragsele, men inget bÀlte Àn... :p
Baggen ska vĂ€l vara bra, men lokala hundbutiken har ett bĂ€lte pĂ„ rea som verkar vettigt ocksĂ„. SvĂ„rt att veta nĂ€r allt Ă€r nytt 😅
 
Vad har du köpt för midjebÀlte? Jag har dragsele, men inget bÀlte Àn... :p
Baggen ska vĂ€l vara bra, men lokala hundbutiken har ett bĂ€lte pĂ„ rea som verkar vettigt ocksĂ„. SvĂ„rt att veta nĂ€r allt Ă€r nytt 😅
Jag har ett frÄn Zookompaniet, Baggen Softbelt X1 Àr vad det stÄr pÄ lappen. Funkar super! Glider upp on man inte har ben-band, men jag motverkar det genom att sÀtta bÀltet med extrafickor över :P
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Gamla trĂ„den lĂ„st, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trĂ„dstartsbild fĂ„r det bli bild #2 av de jag hade tĂ€nkt lĂ€gga in i...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
67 616
HundhĂ€lsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 mĂ„nader sen Blöder frĂ„n urinröret...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igÄr och passade pÄ att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tÀnka pÄ hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: miumiu
·
Kultur Är det nĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ att haka pĂ„ en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras pĂ„ Instagram) fotoutmaning FĂ„nga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 971
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp