Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Senast tagna bilden XII

9CDEA4AF-A5A4-4663-AC9A-1FFC5305846E.jpeg

Tänk så fina man kan vara 😍

Nybadad, fönad och klippt 😊 Men typ omöjlig att ta en fin bild på för hon står antingen inte still eller så krullar hon ihop sig till en ostbåge. Jag fattar inte hur hon kan böja sin rygg som hon gör utan att den går i fyra delar 😶 Fluffet där bakär inte felklippt utan det är svansfluffet som sticker fram 😅
9F3C0309-4CC6-4A0A-837C-62EB47258BB0.jpeg

Skrutting

Och pojkvän

Båda av lägre modell, men med bra, stabil benstomme och massa i kroppen = precis min typ av aussie :love:
Rasen har ju blivit större och större och jag vill gärna försöka få fram en lite mindre aussietyp i framtiden, men utan att tappa "terriern" så att säga.
Att få ner storleken till vad standard säger blir nog hart när omöjligt, men siktar man högt så är chanserna goda för att komma bra nog nära tänker jag ;)

Liknande trådar

Övr.Hund Har äntligen börjat fotografera med systemkameran efter ett långt uppehåll :) Så bomba med era senaste bilder tagna med systemkamera...
2
Svar
22
· Visningar
1 178
Bukefalos Jag upptäckte precis att bilder i första inlägget alltid syns i listan med trådar, även om man väljer att lägga bilden som spoiler...
Svar
1
· Visningar
163
  • Artikel
Bukefalosnyheter Denna gång har jag grävt upp några enskilda sidor mestadels från 1996. Det handlar om två enkäter. En mest gällande dessa sidor...
Svar
0
· Visningar
358
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Valp 2021

Hästrelaterat

• Sömtryck?