Senast tagna bilden XII

Bella ser väldigt sneaky ut men jag hoppas att hon bara är trött efter promenaden 😅 De älskar verkligen sitt kuddhav! Meningen var att det skulle vara en svalkande pool men Ping trodde att det var en gigantiskt frisbee och de andra vägrade att använda den. Men när jag slängde alla överblivna kuddar i den för att ge till min systers barn blev den helt plötsligt populär!
7D7A1F11-9876-492F-9190-C1195D412575.jpeg
 
Underbar bild!
Tack! Hade ren tur där. Gick ner till vattnet och knäppte loss kopplet för att hon skulle kunna dricka om hon ville, jag följde efter Ebrah (i koppel) en liten bit därifrån. Så upptäckte jag att det var väldigt fint där Aysu stod och lockade lite på henne för att få henne att sluta äta gräs och då blev det sådär :D Önskar bara att jag hade haft min systemkamera med! Funderar på att ge mig ut dit med den någon annan kväll.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
875
· Visningar
57 066
Senast: Trott
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 150
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
34 227
Senast: Scandi
·
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
172 303
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp