Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Bara misÀr i Rubens liv, sjÀlvklart ville han ligga lÀngst bort pÄ pallarna och dit rÀckte ju inte snöret sÄ dÄ fick han ligga dÀr med tryck i selen och allmÀnt obekvÀmt
Bara misÀr i Rubens liv, sjÀlvklart ville han ligga lÀngst bort pÄ pallarna och dit rÀckte ju inte snöret sÄ dÄ fick han ligga dÀr med tryck i selen och allmÀnt obekvÀmt Visa bifogad fil 92674
Han lever det hÄrdaste livet
Han skulle kunna vara lös om han inte haft vÀldigt selektiv hörsel
Spela död Àr ett populÀrt trick, Ruben kör pÄ spela döv
Kan ropa 10 gÄnger, ingen reaktion men det mÀrkliga Àr att han hör nÀr man man nÀrmar sig för dÄ börjar han plötsligt springa Ät andra hÄllet
NÀr man kommer ifatt honom och lyfter upp honom sÄ bits han
VĂ€rsta sortens hund
Relationer
Back again..
Det Àr lite oklart vad jag vill med trÄden, vet att det bara Àr jag som kan bestÀmma för mig sjÀlv till syvende och sist...
Kropp & SjÀl
Jag visste inte om jag skulle lÀgga den hÀr trÄden i dagbok eller hÀr, men testar och ser om nÄgon kan hjÀlpa mig.
Jag har inget liv...
Relationer
Varning för vÀÀÀÀldigt lÄngt inlÀgg!
Jag skriver sÀllan personliga saker hÀr men nu kÀnner jag att jag skulle behöva andras syn pÄ...
HÀstnyheter Jag har bestÀmt i förvÀg att om nÄgon av mina hÀstar fÄr fÄng sÄ Àr det avlivning som gÀller. Jag ser inte att behandlingen leder till...
Kropp & SjÀl Jag hade i ett sÄdant lÀge valt "Jag har funderat pÄ att sterilisera mig. TÀnkte boka tid för det, skulle du vilja följa med mig?" Att...
Ăvr. Hund MĂ„ste bara fĂ„ skriva lite om min lilla hund. FullstĂ€ndigt okomplicerad att gĂ„ med lös, gĂ„r lös överallt oavsett om övriga hundar Ă€r med...
Hundavel & Ras Jag förstÄr dig, enda anledningen till att jag tar upp det Àr för att jag har pluggat och har haft massor av tid att vara hemma med...
HÀstmÀnniskan Ok, om man inte kan provrida förstÄr jag bÀttre. Det hade i och för sig gÄtt bort helt för mig oavsett hur filmen sÄg ut.
Jag hade nog...
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller.
Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.