Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_4014.webp

Fyra (fem, fast en är på golvet) måttligt intresserade hundar av Teams-föreläsning om ”Kastrering av friska hundar” 😅 Jag tyckte däremot det var bra!

Peb var mindre impad:
Jag: ”Peb, du ramlar inte i nu. Det är kallt i vattnet och matte har en massa kläder på.”
”Vatten!? 😱 Är det det det är?” Och rusar därifrån.
Hon gjorde bomben första gången hon skulle bada och hoppade från en stor sten rätt ut i vattnet och kom under ytan. Efter det har hon varit lite skeptisk. 😅
CA45A3C2-3FEC-48E4-B2C3-16764562B5CB.webp

Tog en paus från skolarbetet o myste runt i skogen en stund tidigare idag, de va välbehövligt :love: Valparnafick fara runt o busa o dom vuxna strosade, nosade o njöt med matte o så blev de lite godissök innan vi gick in igen o fortsatte plugga

Bifogade filer

• IMG_5684.webp
    IMG_5684.webp
    639,1 KB · Visningar: 48
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 058
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
547
· Visningar
33 605
Senast: Skyggni
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
481
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 420
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna