Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Igår gick vi ner till vattnet vid nya boendet. Känns som vi bor i paradiset nu. Att ha det har några hundra meter från huset och tillhörande gården vi bor på.
Peb var mindre impad:
Jag: ”Peb, du ramlar inte i nu. Det är kallt i vattnet och matte har en massa kläder på.”
”Vatten!? Är det det det är?” Och rusar därifrån.
Hon gjorde bomben första gången hon skulle bada och hoppade från en stor sten rätt ut i vattnet och kom under ytan. Efter det har hon varit lite skeptisk.
Ja, gården är omgärdad av böljande landskap med enoooorma gräshagar. Det där är en liten del av en hage för mammor och föl. De har det verkligen fantastiskt här! Glad att se fölisar växa upp på så stora ytor och i flockar.
Tog en paus från skolarbetet o myste runt i skogen en stund tidigare idag, de va välbehövligt Valparnafick fara runt o busa o dom vuxna strosade, nosade o njöt med matte o så blev de lite godissök innan vi gick in igen o fortsatte plugga
Trädgård & Växter hej jag har en Bosch grästrimmer art 26-18v när jag sätter i 18v batteriet går ej maskinen men sätter jag i ett 14 v batteri går den...
Hästmänniskan Själv gick jag från shettis till modern å hennes kompis 170 å 175 cm halvblod. Red inte shettisen på slutet iom att jag blev lång (173)...
Hästmänniskan Kanske lite OT, men när det gäller raser som inte har en svensk moderstambok så tvingas man som svensk uppfödare förhålla sig till vad...