Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
NÄn Àr lite mammig har inte jobbat sÄ mycket senaste 3 veckorna pga ingen hundvakt (bara 2 dagar), men nu har jag jobbat torsdag fredag och idag och det mÀrks
NÀr en ska gÄ frÄn bilen upp till lÀgenheten och har en skitglad labbe som vill hjÀlpa med tvÄ vÀskor och matkassar (tack men nej tack) SÄ tar man de en hittar i bilen o ger han.
Nu Àr den ju en favorit
Se djupt i mina ögon. Du kÀnner ett stort behov av att sÀtta ner din tallrik pÄ golvet och lÄta mig Àta upp resten av nudelsoppan...
Du kan inte motstÄ mig. Du mÄste göra som jag sÀger.
HundhÀlsa
Hej! Ber om ursĂ€kt för lĂ„ngt text! đ
Min 9-Äriga lilla tik Nova har pÄ 4 mÄnader nu haft 3 tillfÀllen dÄ hon inte mÄtt bra, ingen...
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter Jo, sÄ Àr det. Min mamma - som precis fyllde 80 Är - hÄller fortfarande pÄ att prata om vilka storlekar hon kommer i nÀr hon köper...
HÀstnyheter Jag har ocksÄ fÄtt fel tid registrerat pÄ omhoppningen för en hel del Är sedan. Domaren var absolut inte intresserad av att se pÄ filmen...
Hemmet Jag hade försökt leta upp ventilationen och tÀckt för den. Det Àr sÀkert farligt eller ngt och man kanske kvÀvs, vem vet, men det verkar...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror pÄ hur allvarliga svÄrigheterna Àr.
Jag har mycket lÀttare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...
TrÀning SÄg nu att de ocksÄ finns i mÄnga fler fina fÀrger Àn nÀr jag köpte mitt - "villhöver" absolut ett rött schabrak till min svarta hÀst...
HÀstmÀnniskan Ja, kanske. Men den grövre modellen verkar vara pÄ utdöende Àven i den rasen. TyvÀrr ska alla raser numera vara eleganta i typen. :(
IslandshÀst Skickade precis ivÀg en av mina, som ocksÄ Àr vÀldigt framÄt. Jag har vÄgat skritta ut med sÀllskap, men vÄgar inte lÄta honom springa...