Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
NÄn Àr lite mammig har inte jobbat sÄ mycket senaste 3 veckorna pga ingen hundvakt (bara 2 dagar), men nu har jag jobbat torsdag fredag och idag och det mÀrks
NÀr en ska gÄ frÄn bilen upp till lÀgenheten och har en skitglad labbe som vill hjÀlpa med tvÄ vÀskor och matkassar (tack men nej tack) SÄ tar man de en hittar i bilen o ger han.
Nu Àr den ju en favorit
Se djupt i mina ögon. Du kÀnner ett stort behov av att sÀtta ner din tallrik pÄ golvet och lÄta mig Àta upp resten av nudelsoppan...
Du kan inte motstÄ mig. Du mÄste göra som jag sÀger.
HundhÀlsa
Hej! Ber om ursĂ€kt för lĂ„ngt text! đ
Min 9-Äriga lilla tik Nova har pÄ 4 mÄnader nu haft 3 tillfÀllen dÄ hon inte mÄtt bra, ingen...
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter Var pÄ en tÀvling dÀr de lyckades förskjuta resultatet en ryttare, sÄ att typ 5-6 ryttare fick resultatet för den som red innan/efter...
Ăvr. Hund Ăr för att de ska vara enklare att ta pĂ„ av, Ă€n en vanlig dragsele sĂ„ som jag förstĂ„tt de.
Nisse var oberörd nÀr vi anvÀnde den pÄ...
Ăvr. Hund Inkallning, stoppord för olika grader av viktighet. Milou lĂ€r upp honom i hundsprĂ„k och hur man fĂ„r leka, trĂ€nar fortfarande pĂ„ att...
Ăvr. Djur Herrejösses att jag inte hittat den hĂ€r trĂ„den innan, perfekt strĂ€cklĂ€sning nu nĂ€r jag Ă€r förkyld. Och bara lite vĂ€l farlig lĂ€sning med...
HÀstmÀnniskan Jag hade kollat bÄde pÄ stora kat B och C. Med mitt eget barn som ocksÄ Àr lite försiktig ser jag hellre att vi behöver byta ponny Àn...
HÀstmÀnniskan Och försök fÄ alla i ett kollektivstall att gÄ med pÄ att göra en ganska dyr och omstÀndlig behandling pÄ sina symtomfria tunnpÀlsade...