Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
NÄn Àr lite mammig har inte jobbat sÄ mycket senaste 3 veckorna pga ingen hundvakt (bara 2 dagar), men nu har jag jobbat torsdag fredag och idag och det mÀrks
NÀr en ska gÄ frÄn bilen upp till lÀgenheten och har en skitglad labbe som vill hjÀlpa med tvÄ vÀskor och matkassar (tack men nej tack) SÄ tar man de en hittar i bilen o ger han.
Nu Àr den ju en favorit
Se djupt i mina ögon. Du kÀnner ett stort behov av att sÀtta ner din tallrik pÄ golvet och lÄta mig Àta upp resten av nudelsoppan...
Du kan inte motstÄ mig. Du mÄste göra som jag sÀger.
HundhÀlsa
Hej! Ber om ursĂ€kt för lĂ„ngt text! đ
Min 9-Äriga lilla tik Nova har pÄ 4 mÄnader nu haft 3 tillfÀllen dÄ hon inte mÄtt bra, ingen...
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter Jag tror det Àr flera delar. Du tar upp en viktig aspekt, men nog pÄverkas vi ocksÄ av konstiga storlekar och företag som gör sina...
HÀstnyheter Var pÄ en tÀvling dÀr de lyckades förskjuta resultatet en ryttare, sÄ att typ 5-6 ryttare fick resultatet för den som red innan/efter...
SamhÀlle Jag skrev det under valkampanjen om man tyckte att Biden/Harris var lika dÄliga som Trump och valde att inte rösta, dÄ Àr man medskyldig.
Ăvr. Djur Jag skulle fĂ„tt hem en fin scalare till imorgon som blir mobbad hos en vĂ€n. Men. Jag har precis bestĂ€mt mig för att vĂ€nnen med 720L ska...
Hundavel & Ras Ja kelpies Àr lite lÀttare Àn dobermanns nÀr det kommer till att chilla nÀr de Àr vÀlaktiverade, men utifrÄn första inlÀgget hade jag...
HÀstmÀnniskan LÄter pÄ ditt inlÀgg som att individen ÀndÄ Àr det viktigaste. Kanske behöver ni inte helt lÄsa fast er vid B- eller C-ponny just nu...
HÀstvÄrd Ja absolut han gÄr i en sÄÄÄ stor hage sÄ nÀr grÀset vÀxter sÄ flyttar dom pÄ sig dit frÄn typ mars fram tills nu nÀr vi slÀppte pÄ bete.