Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är kallt på morgonen nu! Lily frös trots fleecetröja. Salukipojken fick ha fleecetäcket jag köpte till hans mormor för typ 15 år sedan. Inte det snyggaste, men fyller sin funktion och är fortfarande helt trots att jag de första åren använde det flitigt och sedan har använt det hyfsat regelbundet iaf.
Ebrah har helt klart fått en konkurrent i tävlingen om världens mysigaste hund. Hennes bror är om möjligt ännu mer förtjust att ligga nära. Han kan ligga såhär en hel dag om det är så. Så otroligt nöjd
(Han har huvudet på mitt lår, ligger med ryggen mot min mage)
Jag har inte lyckats ta en enda bild under vinthundspromenaden inte ens på min egen hund
Vi har gått i evigheter känns det som, och vi är båda väldigt trötta. Men spammar med lite tågbilder
Lily fick en skogspromenad med nya kompisen i födelsedagspresent. Ungefär två timmar traskade vi runt, och ungefär 1 1/2 timme var utan koppel. Otroligt skönt och hon var hur glad som helst
Nu är Ebrah nöjd. Jag lutar benen mot henne så att hon blir inklämd mot ryggstödet. Precis vid hennes rumpa ligger brorsan. En mosad Ebrah är en glad Ebrah
Trädgård & Växter Har någon testat den här blomstödshållaren? Är den bra och mer specifikt, hur grov stödpinne passar i den?
Jag överväger såna till de...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...