Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den soffan (eller liknande) hade vi tidigare
Ser där! Den är jätteskönt tycker jag. Som mycket från Bröderna Andersson är den ju mycket klassisk. Hoppas min inte blir nedsutten; soffan är nog snart 12 år men Ascot satt aldrig på ryggkuddarna så vi får se hur de mår av Otis har dom som favoritställe.Åh, den soffan (eller liknande) hade vi tidigareTyvärr blev den väldigt nersutten, och ryggkuddarna låg hundarna på, så de gick inte att puffa upp till slut. Synd, gillade den!
Och fin vovve också![]()
Ha ha! Igenkänning på det där… Eller när de liksom sträcker på sig och tar spjärn med tassarna mot ens kropp och tryyyycker…Att man har en dubbelsäng spelar ingen roll, känns ändå som jag blir utknuffadVisa bifogad fil 181814
Ja, jag tänkte på det inatt för då låg jag tydligen för nära och fick dom där tassarna hårt tryckta mot migHa ha! Igenkänning på det där… Eller när de liksom sträcker på sig och tar spjärn med tassarna mot ens kropp och tryyyycker…
Har min 160 säng ståendes vid väggen delvis av denna anledningen och så sover jag oftast längst in (intryckt mot väggen)Ha ha! Igenkänning på det där… Eller när de liksom sträcker på sig och tar spjärn med tassarna mot ens kropp och tryyyycker…
Att man har en dubbelsäng spelar ingen roll, känns ändå som jag blir utknuffadVisa bifogad fil 181814
Men öööronen! Hon är Kimchis sister from another mister.Lämmeln fem månader
Fattar inte hur min trekiloshund tar mer plats i sängen än min tvåmeters karl…Att man har en dubbelsäng spelar ingen roll, känns ändå som jag blir utknuffadVisa bifogad fil 181814