Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tilda tyckte det var dags att åka hem. Vi tog en fika efter knappt 2 km promenad i skogen (vandringsled vid ekomuseum), trots mycket klättra över/krypa under pga nedfallna träd så tog vi oss runt i skapligt tempo, 30 min för 1,8 km i väldigt kuperad terräng Tilda sprang lös nästa hela tiden, så hon är nöjd nu.
Trassel tittar på TV. Det går att se att han faktiskt tittar för han reagerar på vad som händer på skärmen. Nyss gick det en ful hund i bakgrunden men inget ljud från den och den var inte i centrum utan bara gick förbi och Trassel var tvungen att morra lite på den
Bukefalosnyheter Jag vet inte om det här har med detta att göra men jag har stundtals problem med tråden som ligger under "hästnyheter" till höger i vyn...
Kropp & Själ Nu lutar det åt att jag börjat utveckla frusen skuldra. Det är ju så kort läkningstid på det, inte. Jaja fått kortison i leden idag och...