Senast tagna bilden XVI

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 136 677

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skogen i dagarna två. 5 respektive 7!!! kilo kantareller. I början av veckan fick vi med oss ett gäng svarta trumpetsvampar som ligger på tork. Världens bästa sällskap :love:
1000041561.webp

Skogen i dagarna två. 5 respektive 7!!! kilo kantareller. I början av veckan fick vi med oss ett gäng svarta trumpetsvampar som ligger på tork. Världens bästa sällskap :love:
Visa bifogad fil 189680
Wow, här har svampen torkat bort :( förra året plockade jag 1-2 kg ett par gånger i veckan på samma ställe från början av juli till september, i år har jag nog inte kommit över 4 kg totalt :(

Lillprinsen har då alltid ett så himla gulligt ansikte :love: Lite bättre hörsel också än hans syster för han lyssnade iallafall när jag sa att de inte blir nåt bad i dikena på skogspromenaden :rofl:

Bifogade filer

• IMG_5767.webp
    IMG_5767.webp
    320,6 KB · Visningar: 672
Min bästa kompis har en MAS som bara är 4 dagar yngre än min labbe och i dag har de haft deras första play date 🤩. Alma förstod rätt fort att hon inte kunde hänga med i den lillas tempo, men om man lägger sig på kompisen så är det lättare att vinna brottningsmatchen 🤣.

De var så gulliga och hade jättekul, men nu har hon totaldäckat i sin säng 🥰.

IMG_2055.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar