Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

*kl*

Såhär ser en Sally ut när hon hittat ett dyhål.
IMG_2348.jpg

Men ibland ser hon ut såhär också.
IMG_2199.jpg

Tack så mycket! :laugh:

Ja, jag tror att vi har det väldigt bra faktiskt. Har egentligen aldrig trott att man kan få bo i sån underbar natur som i Norska Telemark. Eftersom du tyckte vår bild var så fin, så måste jag lägga in en till bild från våran 4 timmars vandring, med övernattning och fisknig.

Cane, Tjocken och Andy som tar ett litet stopp för att dricka.
DSC_0016.jpg

Morris, en Pomeranian som valde fjällvandring istället för avel. :)
DSC_0069.jpg

Tack så mycket! :laugh:

Ja, jag tror att vi har det väldigt bra faktiskt. Har egentligen aldrig trott att man kan få bo i sån underbar natur som i Norska Telemark. Eftersom du tyckte vår bild var så fin, så måste jag lägga in en till bild från våran 4 timmars vandring, med övernattning och fisknig.

Cane, Tjocken och Andy som tar ett litet stopp för att dricka.
DSC_0016.jpg

Morris, en Pomeranian som valde fjällvandring istället för avel. :)
DSC_0069.jpg

Vad mysigt :)

Detta är mina senaste bilder på Nike. Jag försökte ta lite fina kort, men hon ville inte alls stå stilla:)

27955823.jpg

27955805.jpg

Senaste bilden blev en bild på alla 3

thina65.jpg

Från vänster:
Tudor 1 år. Bella 3 år o Delfi 8 år.

Det är en Mudi.

Helt bedårande tycker jag både till sätt o utseende. Måste sätta in ett till kort på henne när hon igår apporterade i sin egen stil.

thina13-2.jpg

DSC_0645.jpg

DSC_0646.jpg

DSC_0648.jpg

DSC_0650.jpg

Några av mina senaste bilder.

Gräsliga att de har dessa extrema mängder lösskinn, men det ger ju onekligen intressanta bilder...

Äppledalens. De har bara haft en kull islänningar.

Åhh kul. Trevligt med lite nya linjer. Själv är jag sugen på en valp från Àstvinurs sommarkull. Det man kan inte ha hur många hundar sommar helst...

Åh ja jag funderade på den kenneln ett tag jag med, verkar väldigt seriös. Dock skulle de ha valpar lite sent för min planering ;) Men så var jag väldigt väldigt intresserad av denna i Norge så jag kan knappt bärga mig. Undra om han inte får rätt lik färg som din..

Hur är din islänning :)?

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
42
· Visningar
3 579
Senast: Asko
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 215
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 067
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 610
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka