Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

KL

Trött hund och matte:

28182254.jpg

Haha.. vilken söt bild:laugh:
OT: du ska inte med upp till Gnist?

*kl*

Färskaste bilden, tagen idag.
Dobermann på grus, i solen, med det obligatoriska ut-o-in örat. :D

snuvert2.jpg

Hon är otroligt söt din flicka:laugh:
Hur är boxrar i tempramentet? Är dom följsamma eller?

Här kommer ett par bilder på Kieras bror King:
28180828.jpg

28180820.jpg

Hon är otroligt söt din flicka:laugh:
Hur är boxrar i tempramentet? Är dom följsamma eller?

Tack! Boxrar är jävligt glada av sig, älskar människor. Min är tokig i barn, men alldeles för klumpig för att få vara runt dem tyvärr. Hon har precis börjat fatta att man faktiskt inte kan sätta upp tassen i magen på dem... :crazy:

Nu är hon visserligen ung, men boxrar överlag har nog ett uns självständighet i sig. De är inte lika "mattekära" och följsamma som t ex schäfer eller labrador. Man får ha en stor portion humor och tålamod i sig! Hon tar inte mycket på blodigt allvar, om jag säger så. :angel: :D

Men det till trots, så är hon duktig. Planen är att vi ska starta LP1 och gärna även LP2 :).

Kl.
Vid sextiden i morses så var jag för en gång skull vaken samtidigt som där var sol ute så jag var bara tvungen att dra ut hund och kamera för att se hur foton blir i det ljuset :)

Så här tidigt tycker Nero det är *s*

PICT0019l.jpg

Sedan kunde han sitta upp en stund för att posa:

PICT0016l.jpg

När matte försöker påkalla på uppmärksamhet för att få öron att vippa framåt och ögon att se uppmärksammade ut då tror Nero att matte givetvis säger "kom hit" :D
Här är han på väg att fara framåt:

PICT0009l.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 212
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 606
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Roliga bilder och memes om katter!
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025