Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

haha ja :p Min sambo tycker att det ser ut som att han försöker hoppa längdhopp på samma sätt som vi människor gör! :bump: Och när man tänker efter så ser det ju faktiskt ut som att han försöker sträcka sig så långt fram som möjligt som längdhopparna brukar göra :p

Idag har vi roat oss med att ta bilder på di små liven!

Jazzi
2009-09-072.jpg

Priscillas Goliat
2009-09-071.jpg

Zipper

2009-09-07.jpg

Labrador?! HMPF! Han är faktiskt en äkta blandras :rofl:

Han är iaf en del Pointer ;) Flatcoated retriever är mamma och pappa är Pointer!

åh, Zipper & Goliat var ju underbart vackra:love:

Josse: och din kan jag inte få nog av. vill ha!

Jag tror att allt de växer några centimeter av allt beröm de får :D Tack så mycket!

En mindre smickrande (men desto mer Pointer-lik) bild
106.jpg

KL

Igår kväll gick jag och Priscilla ner till dammen och tränade lite jaktapportering med kallvilt.
Min hund har preciiiiis börjat ta fågeln i munnen på land, men i vatten hämtar han den superfint. När Goliat sett hur rolig Zipper tyckte vingen var så började han också kampa lite med den! :)

IMG_1023.jpg

Zipper på väg upp ur vattnet (Visst syns det att han är hälften flat? :love: )

(Anledningen till pinnen är att han inte fattade vad det var han skulle hämta först, men när jag visade honom åt vilket håll han skulle simma tog han båda två :D)

IMG_1133.jpg

Jag och Goliat kampar med fågel

IMG_1098.jpg

Zipper posar med fågel

*kl*

Jag försökte fota idag men det gick... mindre bra... :p

Loka:
Kvaliteten blev rätt dålig så jag lekte loss med bilden istället och blev faktiskt ganska nöjd ändå.

Jag ville ta lite fina kort på min söta daghund som jag har börjat ha hos mig, en boxertik på 6mån. Visste ni hur FORT boxrar springer...??

:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 371
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 056
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 556
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka