Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

*KL*
Från sandtaget i helgen.

Gobbi vädrade öronen lite, thihi
IMG_8346.jpg

Äääckligt att gå i pöl
IMG_8429.jpg

Nero, King of the world, eller nåt.
IMG_8356.jpg

Även om han blev avklippt då han kom alldeles för nära och objektivet inte kunde zooma ut mer, så gillar jag bilden starkt!
Hans glädje och uppsyn, min älskade gamla gubbe! *Älska*
IMG_8572.jpg

Tokstollen
IMG_8562.jpg

Grabbarna busar, eller rättare sagt - Nero terrar, haha!
IMG_8618.jpg

Mina Pälsklingar! Hade gärna haft med Iko också, men han får inte längre klättra upp på sandhögarna.
IMG_8379.jpg

*kl*
Jag ville ta lite fina kort på min söta daghund som jag har börjat ha hos mig, en boxertik på 6mån. Visste ni hur FORT boxrar springer...??

:rofl:

Boxrar springer med ljusets hastighet! :D stoppsträckan påbörjas ofta alldeles försent, jag vet inte hur många gånger Arwen suttit som ett frimärke i nån vägg eller dörr... *smack*

Hon är grymt söt, himla lik min! :love:

*KL*

Idag fick jag hjälp av Lady_A att fotografera nya uppställningsbilder på min unga odåga. Jag ställde upp Waha, Lady_A höll i kopplet, jag fotograferade :D

Såhär blev den bild som jag tror att jag tycker mest om.. Fast, det är något med bilden som gör att jag inte tycker att det ser ut som Wahidah, så jag får nog kolla igenom bilderna igen på jakt efter någon där hon ser ut mer som sig. :p
fs_408408898_99731_1252606766.jpg

Boxrar springer med ljusets hastighet! :D stoppsträckan påbörjas ofta alldeles försent, jag vet inte hur många gånger Arwen suttit som ett frimärke i nån vägg eller dörr... *smack*

Hon är grymt söt, himla lik min! :love:

Ska fortsätta försöka ta en vettig bild. Får bli nåt när hon sover... :angel:

Hon är så fin! Det kanske är hennes nya vuxen-look som bara visar sig när hon tar på foto-masken :idea: ;)

Haha jag var ju riktigt bra på att hålla koppel *ehrm* FIIIN bild!
Klart det inte ser ut som Waha, den där hunden ser ju vuxen och klok och mkt värdig ut... Inte som en pajjas :P (nä du vet att jag gillar henne)

Haha, det GÅR faktiskt att vara dålig på att hålla koppel. (det upptäckte jag en gång när jag försökte ha morsan till hjälp :p) Och jo, bortsett från lite smal skalle med dålig haka ser hon ovanligt vuxen ut.. Känns helknasigt att se henne.

Nu är hundarna hos hundvakt, för jag ska bort om någon timme och har inte möjlighet att ha med hundarna.
Den här bilden fotade hundvakten igår.
copy-006_52924274.jpg

Något får mig att tro att Wahidah var trött då :p

kl

29348296.jpg

Här är det senaste från oss. Han hade just hittat sin leksak i skogen i slutet på ett av hans spår nu i helgen :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 345
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 500
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Sängproblem...
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur