Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Ja, jag har varit hundlös 2 år nu, så det är så skönt att äntligen höra tassar mot parketten :love:
Jo nu börjar det bli vinter här uppe, snön har redan kommit en gång men ångrat sig, hoppas den dyker upp snart och stannar ett tag :)

Tack :)

*knappis*
Måste bara få visa denna på mina pojkar som vi tog idag :D

29614541.jpg
:love:
(visad i annan tråd, men älskar bilden)

*lånar knapp*

Här kommer min knasvovve! Bilden tagen i lördags, när vi var ute och busade vid stranden.

DSC_0037.JPG

Trycker du inte upp den där på duk är du inte klok!

Haha! :D Ja, efter att ha tittat en stund på bilden så började jag fundera på att på något sätt få upp den på väggen. Fast det lär få vänta lite, för jag har ingenstans där den passar in i nuläget. Jag får fixa den som tavla till mig själv i inflyttningspresent när jag väl fått tag på lägenhet :p

och så även till Killaloe: Tack! :bump:

Men :love: Herrejissaness så söt hon är!

R_C: Så fin hon är, ställer mig i kören till dom som tycker att du ska få ut den där på väggen!

Dessa tre bilder tog jag idag på vår eftermiddags promenad. Har precis börjat ta kort med systemkamera. Men är ingen hejjar på detta än :) Sen får man lära sig PS ordentligt:)

Photo_37721_1284781.JPG

Photo_37721_1284776.JPG

Photo_37721_1284780.JPG

kl
Sigge är nu drygt 7 månader gammal och tycker fortfarande att det här med skog är lika roligt :)
IMG_1879.jpg

IMG_1908.jpg

Eldione: Wow! Vilket häftigt kort! Och grymt söt hund :love:

kl
IMG_3688.JPG

Bild på Goliat med första pris och en 3:e placering på lördagens lydnadstävling (kl1). Snygg skylt i bakgrunden va? :D

Grattis! Var priset en årsförbrukning av kött? :p

--

Tack för kommentarerna, Sally hälsar att hösten är nomnom :d

kl
Kan inte komma pa om jag har lagt upp denna innan, men saknar min lilla ulltuss fasligt sa jag lagger upp en bild pa honom anda

asterix.jpg

Min alskade lilla harboll :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 326
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 487
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 073
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
559
· Visningar
34 412
Senast: mysboll