Senaste hundsport

S

skimmer

Finns det nån snäll människa som skulle kunna scanna in repotaget om chihuahuan och täckestestet till mig? Skulle vara jättesnällt ifall nån hade lust :)
 
Sv: Senaste hundsport

Jag kan scanna dem men jag har ingenstans jag kan lägga upp så stora bilder..
 
Sv: Senaste hundsport

Ja det borde ju gå.. Nu har min bror tagit min dator, på den här finns ingen scanner så jag kan fixa det senare. Under tiden kan du skriva din e-mailadress. :)
 
Sv: Senaste hundsport

Nu mailar jag.. :)
Hoppas texten går att läsa, jag fick förminska ganska mycket för att kunna bifoga bilderna.
 
Sv: Senaste hundsport

Tack så jättemycket! Texten gick bra att läsa :)
 
Sv: Senaste hundsport

Fick du alla sidor? Det ska vara 2 chihuahuasidor och 3 om täckena.
Jag fick meddelanden nyss om att två mail inte kommit fram, men det kanske funkade ändå?
 
Sv: Senaste hundsport

Jag har bara fått chihuahua sida 2, jag tror det var fullt i inkorgen så jag rensade nu. Kan du testa skicka igen?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
128
Senast: Migo
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
396
Senast: Rosett
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 093
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 541
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp