Senskada och pålagring?!

Sv: Senskada och pålagring?!

Sämre igen :cry: Skrittat lungt och försiktigt tömmkört och njutit av min sjukt underbara häst! Skrittat barbacka på en boxvila häst utan att behöva vara livräd, mötas av ett gnäggande när man kommer till att komma till stallet i helgen med en häst som på nytt är sur och bitter, markerar tydligt vänster fram vid ridning och ny tid på strömsholm på tisdag :cry:

Nu är det bara att hoppas att det blev något enkelt fel efter vägen! har tagit de väldigt väldigt lungt skrittat alt tömmkört 15 minuter ungefär inga böjda spår ingeting ändå är det sämre :cry:

kanske kanske har han bara haft några dåliga dagar och har en ägare som bara inbillar sig att han markerar fram man kan ju alltid hoppas..... :cry:
 
Sv: Senskada och pålagring?!

Mirco avlivades för en månad sen älskade underbara häst :cry:

28567_407892662620_588297620_4768773_7313385_n.jpg
 
Sv: Senskada och pålagring?!

Läst hela tråden.
Det är hemskt att behöva ta bort sin älskade
*styrkekram*
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 242
Senast: MiniLi
·
Hästvård För att korta ner historien. Märkte att hästen började sur och grinig vid ridning sommar-21. Åkte in till klinik där man konstaterade...
Svar
8
· Visningar
1 828
Senast: Unhappy
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp