• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 221
Sv: Senskydd

JW skydden är fula! satsa på ett par snygga bruna eskadron flexisoft istället. Dom vet du att kvaliten är bra iaf!

Jag tycker du ska köpa veredus. Eskadron är så stela och hårda. dom bruna med fårskinn är snygga, dom har jag, men dom kan man ju inte ha i skogen....

Never brunt iaf :p
Svart eller nån pastellfärg, sadel & träns är svart.

Centaur:
Men jag har ju redan veredus, vill ha variation :p

Lollan skrev:
JW skydden är fula! satsa på ett par snygga bruna eskadron flexisoft istället. Dom vet du att kvaliten är bra iaf!

Jag tycker de är snygga. Alla tycker olika! Nu vet jag att du har en rätt konstig smak har jag sett iaf... Men smaken är ju som baken!
Sen, hur vet du att Eskadron är bättre än JW?! Testat båda?! :smirk: .

Sen, hur vet du att Eskadron är bättre än JW?! Testat båda?!
nej men det skrev jag inte heller, men eskadron har en erkänt bra kvalitet o eftersom dom kostar typ lika mkt + att dom är snyggare så självklart så köper man eskadron.
Vadå tycker du jag har tacky smak? :angel: Nåt annat du syftar på?

Alla:
Jag vill ha något ovanligt, som ingen annan har typ :p
Eskadron & Veredus är ju så vanligt.
Jag får tillverka egna verkar det som ;)

Kom på några;

Mark Todd
Pfiff
Kentaur

är de bra eller bara skit? Tittade på NEW, men de var lite för dyra för skogsridning :p

Lollan skrev:
nej men det skrev jag inte heller, men eskadron har en erkänt bra kvalitet o eftersom dom kostar typ lika mkt + att dom är snyggare så självklart så köper man eskadron.

Lollan skrev:

:smirk: .

Men gud ge er nu :p
JW är snart ute okej, men deras grejer är rätt snygga iaf.

Näädu, jag tillverkar egna! :idea: :D
Äpple ska mitt märke heta, håll utkik.

Jag har eskadron (flexisoft) till vardags o veredus till fint, är inget fel på å ha eskadron hemma! :d
tkr du ska köpa flexisoft, jag tkr de har mkt bättre passform o ger hästen mer rörelsefrihet eftersom de är mkt bättre formade o mjuka upptill, ger inga skav. dessutom e dom mkt snyggare än dom klassiska, "tråkiga"!
har oxå med fårskinn, men dom är ju som sagt väldigt jobbiga att hålla rena! men dom e snygga när dom ÄR rena :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 310
Senast: Nota
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 105
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 444
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur