• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 221
Sv: Senskydd

Haha, jo mina var också snygga när de var rena. Men sen på en löshoppning slets de sönder, på utsidan :confused: Men jag fick pengarna tillbaka på det så det var lugnt :p
Ska kolla flexisoft, får nog pengar i julklapp så då köper jag dem :) Annars köper jag dem ändå :p

Sv: Senskydd

Nu har jag bestämt mig, det blev läder ändå.
Har beställt ett par Prestige läderbenskydd. Köpte bara till frambenen, han får ha mina regnbågsfärgade Equilinelindor på bakbenen :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 310
Senast: Nota
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 105
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 444
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur