Bukefalos 28 år!

Separat kremering, kan man lita på det?

Beklagar sorgen.

Min hund gick bort förra sommaren och jag valde separat kremation. Jag tog även beslutet att vara med vid kremationen och få askan med mig hem direkt efter. Detta var på Sysavs förbränningsanläggning i Malmö och jag vågar nog påstå att de flesta privata djurkrematorier har en bättre standard än vad de har. Det var inte jobbigt för mig eftersom jag är ganska härdad iom mitt yrke, men just på denna anläggningen skulle jag nog inte rekommendera gemene man att vara med och se på. Det går "korrekt" till utan fusk men hanteringen är inte vad den borde vara kan jag tycka.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 772
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 219
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 368
Hästmänniskan Fick igår ta bort min älskade ponny efter 16 år tillsammans pga. Ålderdom & att hon hade väldigt lite tänder kvar, och därav hade svårt...
Svar
6
· Visningar
1 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp