Ser inte allt i rutan

strawberrysylt

Trådstartare
Suck. Jag behöver hjälp.

Jag vill använda ett program som heter Kostkoll, jag har laddat ner det och det verkar funka. Men, jag ser inte allt i rutan och när jag försöker dra i hörnet så ser jag inte mer utan där fattas fortfarande saker i nedre högra hörnet, saker jag behöver kunna se för att kunna använda programmet.

Vad gör jag?? Ändra skärminställningar har jag försökt med utan verkan. Är en bärbar dator ifall det spelar roll.

Hoppas någon kan hjälpa mig, tack!

//r

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 778
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 706
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten... 19 20 21
Svar
410
· Visningar
42 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka