Serietips önskas!

Nej inte alls! Den är rolig och intressant, det händer saker hela tiden så det blir aldrig tråkigt. Gillar också att karaktärerna inte alla är stereotypiskt svinsnygga, att de har olika bakgrund och att minst två av huvudkaraktärerna är HBTQi utan att det känns krystat. Även om den ena kvinnokaraktären kanske ibland är lite väl mycket inspirerad av Shane i The L Word, men det är mest kul dock 😄
Tycker också den är riktigt bra och rolig.
 
Jag tycker inte att hon gjorde det i säsong 1. Men sen kom säsong 2 och det kändes som att dom skruvade upp hennes karaktär rejält. Typ flera scener när hon är på en bar och vänder sig om, sneglar på en annan kvinna och sen vips är dom i säng. De klippte av henne håret och hon började klä sig i kavaj, instoppad tröja och tajta byxor. Väldigt shane likt ändå, känns som att dom måste fått inspiration därifrån! 😁
Hmmm, har faktiskt inte tänkt på det själv, alltså, fick inga direkta Shane-vibbar så som med den ena kvinnan i den där reality-serien som skulle vara (eller kanske till och med hette?) the real L word, men det finns absolut paralleller nu när du säger det.

Gillar f.ö. att kända franska skådisar är med och spelar sig själva!
 
Kan lägga till @MarieJ att Pjäsen som går fel de avsnitten ligger inte kvar så länge till på Play bara till runt mitten av augusti om du är intresserad av att se den., var lite olika datum för de olika avsnitten den som låg kvar längst ligger kvar till den 17 augusti.
 
Behöver tips igen.
Har precis sett Örnen, NCIS Hawaii och life unexpected.
Har SVT play , 4 play och Viaplay.
Gillar inte rått.
 
Om du gillar lite fånig humor och vill bli på gott humör är Derry Girls rolig (Netflix). Den här fått 8,5 på IMDB vilket den inte är värd men det är rätt skönt att slippa perfekta ansikten överallt.
 
Om du gillar lite fånig humor och vill bli på gott humör är Derry Girls rolig (Netflix). Den här fått 8,5 på IMDB vilket den inte är värd men det är rätt skönt att slippa perfekta ansikten överallt.
Har inte Netflix just nu. Har tillgång till Viaplay och gratis playkanaler.
Tyckte dock att Derry G var i fånigaste laget.
 

Liknande trådar

Fritid Här kan vi dela med oss av våra serietips. Berätta även var man kan se serien.
2 3
Svar
42
· Visningar
1 615
Senast: Tonto
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Rosett
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 346
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp