Serie typ Gilmore Girls?

Jag slutade se den efter några säsonger för att den blev för mörk. Älskade den i början och får fortfarande introlåten på hjärnan väldigt ofta:rofl: De hade en officiell sida med alla versioner av låten som de använt, där bodde jag ett tag :o Borde kanske se om då jag tror mig blivit mer härdad och flitig användare av muteknappen:D

Community är awesomesauce!
Haha, jag hummar också introlåten alldeles för ofta trots att jag inte följde serien särskilt intensivt. Den är catchy helt enkelt! :D Svårt att se hur den skulle kunna bli mörk, men jag tror dig! Det beror säkert på vad man menar med ordet också förstås. :) Kanske är allvarlig bättre?
 
Haha, jag hummar också introlåten alldeles för ofta trots att jag inte följde serien särskilt intensivt. Den är catchy helt enkelt! :D Svårt att se hur den skulle kunna bli mörk, men jag tror dig! Det beror säkert på vad man menar med ordet också förstås. :) Kanske är allvarlig bättre?
Verkligen :D Men älskade musiken och även kort serien så borde ta itu med att se om den. Listan är bara så lång på vad jag ska se:p




en scen som vad jag minns var sexuellt övergrepp på huvudpersonen av hennes dåvarande make/seriösa pojkvän/något, någonstans där tröttnade jag iaf på tonen serien började ha men längesen nu
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Never have I ever skulle jag kunna se om för femte gången. ;)
Jaa! Samma här, längtade länge efter varje säsong och blev nästan orimligt deppig när jag såg sista avsnittet när allt var slut (inte pga slutet, men det faktum att serien tog slut). Hade gärna sett en eller flera säsonger till.

Lite liknande tyckte jag XO Kitty på Netflix var, än så länge bara en säsong men man kan ju ladda upp med "till alla killar jag gillat-filmerna" innan för att dryga ut tiden lite.

Mindy Kayling som gjort never have I ever har ju också gjort The sex lives of College girls, och the Mindy Project. Tror båda är HBO dock, men man kan ju googla lite...😇🙈
 
Jaa! Samma här, längtade länge efter varje säsong och blev nästan orimligt deppig när jag såg sista avsnittet när allt var slut (inte pga slutet, men det faktum att serien tog slut). Hade gärna sett en eller flera säsonger till.

Lite liknande tyckte jag XO Kitty på Netflix var, än så länge bara en säsong men man kan ju ladda upp med "till alla killar jag gillat-filmerna" innan för att dryga ut tiden lite.

Mindy Kayling som gjort never have I ever har ju också gjort The sex lives of College girls, och the Mindy Project. Tror båda är HBO dock, men man kan ju googla lite...😇🙈

Jag trodde ju att det var slut efter säsong 3, iom att huvudpersonen uppnådde sitt mål som hen satte i första avsnittet. Så jag var liksom nöjd och så kom det ännu en säsong! :love:

Ja, XO Kitty har jag kollat, samt Till alla killar-filmerna. Ska nog riva av allihop igen innan nästa säsong. :)
 
Jaa! Samma här, längtade länge efter varje säsong och blev nästan orimligt deppig när jag såg sista avsnittet när allt var slut (inte pga slutet, men det faktum att serien tog slut). Hade gärna sett en eller flera säsonger till.

Lite liknande tyckte jag XO Kitty på Netflix var, än så länge bara en säsong men man kan ju ladda upp med "till alla killar jag gillat-filmerna" innan för att dryga ut tiden lite.

Mindy Kayling som gjort never have I ever har ju också gjort The sex lives of College girls, och the Mindy Project. Tror båda är HBO dock, men man kan ju googla lite...😇🙈

Är the Mindy Project den om Ben och Matt? Hade gärna sett den. Får kanske lösa nåt abonnemang på HBO lite kort.
 
Nu har jag sett klart One day at a time. Perfekt serie när jag är deppig!

Så nu hoppar jag rakt in i Heartstopper. :love:
 
Mcleod's daughters är en oldie men precis vad du vill ha. Tror det är några andra bukefalister som också gillar den.
 
Efter att ha sett Heartstoppers sexton avsnitt fyra gånger på raken samt läst ut de tre första böckerna har jag nu sagt åt mig själv att jag måste skärpa mig, så nu plöjer jag Young Sheldon istället. Väldigt lättsam och trevlig.

Scenen när de kysser varandra första gången är fan helt magisk. Vilket otroligt skådespeleri från Kit Connor!
 
The office, den amerikanska versionen (den brittiska är alldeles för pinsam) första säsongen eller kanske den andra också är nja, men sen blir den grym.
 
The office, den amerikanska versionen (den brittiska är alldeles för pinsam) första säsongen eller kanske den andra också är nja, men sen blir den grym.

Ja, the Office är väldigt lättsam. Tittar just nu ett avsnitt/vecka och lyssnar på The Office ladies podcast. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp