Serverproblemen

Jag arbetar fortfarande med att få allt på plats.
Allt fungerar inte riktigt som det skall än.
Jag kommer med största sannolikhet även behöva stänga ned lite då och då för att optimera denna nya server och göra uppgraderingar.

Tänkte dock släppa in er lite under tiden, en del verkar ha lite abstinens ;)

Jag återkommer med mer info om vad dessa problem berott på.
Måste jobba vidare nu!
 
Sv: Serverproblemen

Ok, det där begriper även jag....:crazy:
Men det känns lite sorgeligt, när en mkt aktiv tråd försvinner o trådar som inte nån skrivit i på evigheter ligger kvar o "skräpar"...
Nåja, inget o gråta över nu...
Huvudsaken är ju att vi kom på Buke igen...:banana:
Tack Gunnar än en gång...:bow:
 
Sv: Serverproblemen

Skönt att det funkar nu. Var lite orolig när det var nerstängt i flera dagar. Är det fortfarande problem? Skrev ett nytt inlägg under "hästvård" och fick några svar men när jag kollade lite senare hittade jag inte det, det finns inte med när jag kollar inläggen jag skrivit heller.
Ha det gott!!
 
Sv: Serverproblemen

Det kanske är så enkelt att det är borttaget av någon anledning... :smirk: Det händer ibland att moderatornerna tar bort trådar...
 
Sv: Serverproblemen

Carolus skrev:
Det kanske är så enkelt att det är borttaget av någon anledning... :smirk: Det händer ibland att moderatornerna tar bort trådar...

Ok!, men tycker i alla fall att man ska få ett meddelande om detta i så fall.

Ha det gott!!
 
Sv: Serverproblemen

Varför inte höra med moderatorn på forumet, det står ju vilka som är moderatorer, bara att pm:a... :idea:
 
Sv: Serverproblemen

KL

Inte förrens buke försvinner märker man hur beroende man är

Gunnar:love:
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag planerar att någon av de närmaste dagarna flytta bukefalos.se till en ny server. Det har varit på gång väldigt länge, år faktiskt...
Svar
6
· Visningar
1 628
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag både vill och inte vill gå till jobbet jag både vill och inte vill bry mig Men jag tror jag bryr mig för mycket och hur lär man sig...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: escodobe
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 417
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp