Bukefalos 28 år!

Ses i eller omkring Göteborg?

Anna

Trådstartare
Ja, det är jag igen som har fritidsproblem ;) Alla kompisar är bortresta men jag är i stan i en vecka till... någon som vill ses och luncha / fika / dricka något gott imorgon, fredag dagtid eller till helgen?
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Äh, nu känner jag mig väldigt oälskad ;)

Nej, jag skojar bara, men om någon råkar få lite ledig tid så PM:a!
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Hade varit kul, men just nu är jag inte där. Dags för en buketräff igen kanske? Fast efter semestern då helst. :)
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Kanske blir någon slags AW imorgon för att fira att jag har semester, om du är sugen så kan jag ju höra av mig (förutsatt att det blir nåt) :)
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Vi hade kunnat äta lunch imorgon om du är sugen! Har inget för mig ändå imorgon på dagen så PMa om du har lust!
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Jag är iofs inte helt i senioråldern (är 23) men hade gärna lunchat med dig ändå! :D
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Äh, nu såg jag detta försent (antar att du menade idag fredag även om du postade efter midnatt ;)). Du kanske kan imorgon?
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Haha, ja jag menade idag fredag alltså. Hm imorgon (alltså lördag :p ) kan jag tyvärr inte. Men kanske nästa gång du är i stan och har fritidsproblem? :D
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Jag är visserligen typ i Gbg, Mölnlycke för sambon jobbar men jag hittar ju ingenstans!
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Det gör inte jag heller och jag är uppfödd här ;)

Vilken är din närmaste hållplats? Eller adress?
 
Sv: Ses i eller omkring Göteborg?

Då kan du promenera till Råda Portar, trehundra meter så det är ganska okrångligt, och ta Grön Express till Korsvägen, tar en kvart och där kan jag möta dig om du vill!
 

Liknande trådar

Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: marengo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 622
Senast: Blyger
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 308
Senast: mars
·
Kropp & Själ Jag tänkte testa appen Streaks. Jag gillar att ha rutiner och nu när jag är föräldraledig är det lätt att dagarna springer iväg och jag...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Trollunge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp