Sett nya grejerna på Hööks?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 39
  • Visningar Visningar 2 599
Sv: Sett nya grejerna på Hööks?

Men de grimmorna är ju typ slut överallt nu :( men jag pratade med ägaren till nema ridsport i skövde i tisdags, och då sa hon att de inte skulle komma in mer, det skulle visst komma några andra grimmor i april med andra texter på som tur var :)

Men man kan ju ta väldtränad eller smart för att vara lite ironisk?

haha, får väl se vad de har för några kvar i affären här hos mig... Sen vet jag att om hag-kompisarna inte håller med om vad det står på grimman kommer den snabbt bli uppäten! :rofl: .

Men dumma dig! Säg inte så för nu måste jag åka dit ännu mer ju :p

Min häst har rosa senskydd med vinrött foder, kan tillägga att hon är fux :D

Senast ändrad:

Fanns det någon med PISSMÄRR på ?:devil:
Det enda jag kan komma på att beskriva pållan med:devil: :angel:

Pållan är cob i huvudet, så hon har fått en av hööks nya ljusblå luddgrimmor med Lena Furubergponnies på:eek:
Den är jättehemsk, men jag vill se den som försöker ge den grimman fötter på sommarbetet:devil: Kommer bli alla tiders, jag har den hemskaste grimman på stället och inte en chans att någon annan kommer norpa den:D

APO

En sån beställde jag, en med furbergponnisar... Men dne tänker inte dyka upp förrän i slutet av månaden så jag avbeställer nog. Jag tycker den är söt :p

OHJA jättesöt på ett halvblod som är rund som en tunna och ska föreställa seriös dressyrhäst..... :angel:

Men nu ska jag få tyst på alla som säger att hon ser ut som en ponny, för nu ska hon kläs ut till ponny. Jag har lovat/hotat min dressyrtränare med att en dag dyker vi upp i rosa eller bäbisblå.
Min dressyrtränare såg helt skräckslagen ut vid tanken och det kom några konstiga gruttala läten ifrån henne:rofl:

Apo som egentligen är ärkekonservativ när det gäller utrustning

Jag har funderat lite på att införskaffa en sådan där luddig grimma till min heest men då skulle jag nog med största sannorlikhet pilla bort Furberg-ponny-motiven för de är inte speciellt snygga i broderiform :p

Lozzan skrev:
Fanns det transportskydd till shettis? :eek: :love: Det är ju halft omöjligt att hitta!

Visst finns det transportskydd till små hästar...
horsey.jpg

:smirk:

Hah, det där är ju den bilden jag laddade upp i utr.-tråden :D

VinterFlikka skrev:
Var inne på en annan ridsportaffär häromkring igår och såg nåt jag aldrig sett förut...
Ni vet såna där träjor man kan köpa på marknader och liknande som det står typ SNYGG och sånt på... Tänk er en grimma med texten ENVIS och ett matchande mobilband till matte... :D

hihi, sån har jag!!så bäst :) lillan har en Svart/neongul grimma som det står Envis på :love: Hon är svart så det passar jätte bra,:rofl:

Tror att de broderade motivbanden är sydda med samma söm som håller luddet så det är ju lite varning på att sätta sprettkniven i dem

Jag har drabbats av en åkomma som heter "Mín häst är utlånad, jag har abstinens och köper idiotiska hästpryttlar som kompensation":devil:
I höstas lyckades jag stoppa mig själv från att köpa en beige Eskadroneluddgrimma med ROSA :eek: linjer på:o
Den här gången hann inte hjärnans nödbroms kicka in:crazy: :o
Så nu ska min häst ha en ljusblå luddgrimma:cool:

APO som tror att hon är redo för männen i vita rockar och den mysiga vita tröjan....:cool:

:eek: Nu gick ju hela min plan om intet!
:p Nedrans ekonomiska sparande på sömmar :devil:

Hah, jag har lyckats hålla mig ifrån Hööks nya ponnysaker till stor del, men så sent som förra veckan kom det mulifrägade grimskaftet på posten :D Men det får jag hoppas var en engångsföreteelse, annars kommer jag inte ha några pengar alls i fortsättningen... Lite tur att de inte fanns i lila i alla fall, då hade jag väl antagligen köpt upp hela sortimentet :p

:bow:

Tro mig när jag sger att sådana här saker i vanliga fall inte ens kommer inom mils radie när det gäller utrustnig till pållan. Det är tur att det bara är tre månader kvar på fodervärdskontraktet... Innan dess kommer jag inte gå i närheten av fler hästsportsbutiker.
Vem vet vad jag köper då - rosa, lilla:eek: hemska hemska tanke:eek: Tillbaka till apos trygga konservativa värld med vackra färger som grönt, brunt, creme och vitt - JAG VILL INTE VARA I REGNBÅGSLANDET!!!!!!:cry: :devil:

Apo *spanar efter männen i vita rockar*

Tro mig, när du en gång köpt en uddafärgad grimma kommer du inte ifrån det :p Det byggs bara på till ett heltidsberoende som är lika hopplöst att ta sig ur som en hel livstid av drogmissbruk ;) All makt åt den färgglada utrustningen! :D

*bokar tid för hjärntvättning*
Jag vill inte vara pastelig jag vill vara klassisk:cry:
Har varit och köpt en vacker grön grimma:love: Pållan kommer bli så fin i den efter sommarbetet och den hemska blå. Då kommer hon återigen bli en vacker vältrimmad dressyrhäst, med brunt dressyrschabrak och bruna benlindor.....

som kan varieras med äppelgrönt när andan faller på:devil:

Jag ger upp, jag kapitulerar....

Apo *går och öppnar dörren för männen i vita rockar*

Äh, var inte så negativ, det är trevligt med lite färgklickar då och då ;) *ska jag säga som har mestadels grått till min pojke (dock med observation för den ljuslila grimma jag är mäkta stolt över)* :p

Hälsa männen i vita rockar från mig ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd
Tillbaka