Sv: Sex

:eek: :eek: :eek:

Jo, tjena, den där skulle jag ALDRIG ge min hund iallafall, snacka om att den där designern inte vet vad han talar om "- Hunden är ett djur med enorm sexuell aptit som inte går att kontrollera, säger den franske designern Clement Eloy, 24. - Han tycker att kastrering strider mot naturlagarna."

PUCKO :rofl: :rofl:

Doftar hona, jahaja.. men för de tikar som också rider på folks ben?? Vad görs åt DEM? Sexuell diskriminering tror jag. Ska starta RFSLFH (rätten för sexuellt likaberättigande för hundar) med en gång :bump:

Sjukt!!

:idea:

Såna där "barbara"-djur kan väl äckel som tänder på djursex ha hemma, så får dom utlopp för sitt sjuka beteende utan att göra någon illa.

Snart uppfinner väl dom något till tikarna som dom ska dämpa sina sexuella lustar med, herregud......

Bra nog det :banana:

Är det några bra kennlar då??

Ena jag inte hunnit titta igenom så noga den andra är seriös med sin avel iaf. De vill få fram mindre Rottweiler med kamp och jakt och bara till folk med bruks eller tjänstehunds intresse så det låter bra tycker ja. Sen att tiken inte var världens starkaste det är en annan sak men kan säkert bli bra med Piru i kobinationen som ligger mycket högt på både kamp och jaktkamplusten sen hans livliga temprament.

:idea:

Såna där "barbara"-djur kan väl äckel som tänder på djursex ha hemma, så får dom utlopp för sitt sjuka beteende utan att göra någon illa.

Hehe, precis min tanke.
Finns juh redan uppblåsbara får o köpa, så varför inte...

/Tobbe

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 249
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 583
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 718
Senast: ufot
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V