Sexbekymmer

Jag har försökt svara så gott jag kan på era frågor så jag ber om ursäkt på förhand om ni inte får ihop alla svar. Jag känner mej själv lite förvirrad men glad över att ni delar med er av tips och erfarenheter! :)
 
@Myzan87

Angående fingret där bak. Ta lite glidmedel och smek med fingertoppen utanför och lite runt om en liten stund, tills han slappnat av och sen tar du det lugnt när du för in toppen av fingret. Ta inte hela på en gång utan tryck lite mer för varje gång du försöker föra in det. Så tryck, släpp, tryck, släpp, och öka trycket för varje gång, så blir det inte obehagligt och han hinner slappna av och ser att det gör inte ont :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 288
Senast: geting
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 202
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp