JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sexbrott inom ridsporten ”Vi måste ta vårt ansvar”
Moderator
Hästnyheter
"Vetskapen om att det är möjligt för obehöriga att traska omkring i ett mästerskapstall ger mig olustkänslor". Det skriver Ridsports...
Hästnyheter
Den kända hästprofilen, som Ridsport tidigare berättat om, har åtalats för hundratals sexövergrepp. ...
Källa / Läs mer...
2
Hästnyheter
Efter Kvällspostens granskning av sexuella övergrepp inom ridsporten har nu Svenska Ridsportförbundet kommit med ett uttalande på sin...
Hästnyheter
Flera svenska ridklubbar får dela på nästan en miljon kronor från Svenska Spel via Gräsroten. Totalt delas 50 miljoner kronor ut till...
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har också haft en från Litauen, jättefina hästar! 🤩 Min var en renrasig stor zemaituka (stambieje zemaitukai stod det i passet).
Oknytt
Alldeles nyss
Dressyr eller islandssadel?
Utrustning Vad är bäst av islands- eller dressyrsadel? Hittade en gammal sådan här tråd men med ganska få svar och hade gärna velat ha nya åsikter...
Edla
2 minuter sedan
Uppdateringstråd #2
Gnägg Denna tråden låg långt bak, så kan vi ju inte ha det.
Här har jag haft det stressigt med allt mer eller mindre så Elsa fick ta en hel...
EZMK
24 minuter sedan