Shettis agility

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Kricken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 996
K

Kricken

Hej. Jag undrar hur shettis agility fungerar?
Jag har en shettis och vet inte riktigt hur jag ska börja? :confused:

Tacksam för alla svar :bump:

Sv: Shettis agility

Tack så mycket för tipset. Jag undrar vad det är för slags hinder med?
Jag är inte så bra på datorer men jag kunde inte hitta något om det, på den sidan. Du kanske har någon mer idé vart jag kan kolla?

Kram

skulle åxå vilja veta lite om vad för slags hinder det e i en agilitybana...

Har själv aldrig tävlat eller intresserat mig för agility. Att stå med frambenen i ett bildäck vet jag förekommer på tävlingarna, liksom att gå igenom en ridå med plastband som hänger ner. Maila någon i styrelsen alt. webmastern (hon vet också) och fråga så kan de nog berätta mer.

Är det inte någon som tävlar agility?? :cry:

Jag tävlar i agility. :) Det är en hel del olika hinder med, sätta framben i ett däck, springa igenom prasselband, gå över broar & vippbrädor, springa slalom, hoppa små hinder, gå balansgång med hästen brevid, gå över presenningar m.m.

Hej ^^ det är bara att hitta på egna små trick :) T.e.x. få äpplet i tunnan :) Då kan hästen ta ett äpple och lägga det i en tunna :D Svårt men kul :) :rofl:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?