Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag bara måste skryta med några hoppbilder från min shettis. hon som rider heter Lina och ska tävla Nattis som är min häst då, den 11 juni nästa lördag
Tack
För det första har jag skrivit fel, det är inte alls en oxer. :P Jag tänkte lite borta. :P
På bilden längst ner när den togs hade jag ingen sadel så hon hoppade barbacka då istället och på den i mitten hade vi tagit av den för Nattis (hästen) var så stressad så vi tänkte om det var det. Men så var det inte, utan hon var bara lite stressad för att det var nytt ställe men hon lugnade sig ganska fort. Hon hade så många nya hästar att flirta med att hon glömde bort hoppningen ;D Men sedan gick det jättebra och nu har jag sadel som hon hoppar med också så.
Trädgård & Växter Tack för tipsen! Ska kolla upp dem. Jag hittade även nåt som hette Purpurhortensia när jag sökte, står att den blir max 60 cm, fanns i...