Melodifestivalen 2018 - FINAL

Aja, så det kan gå. Vi vinner ju inte iaf. Jag gillar Tjeckiens bidrag bäst hittills, tror jag. Älskar kamelen i hans musikvideo
 
Han var ju både svenska folkets och internationella juryns favorit. Alltså vann rätt låt!

Inte som förra året när svenska folkets trea vann...
 
Bästa låten och artisten vann! Bara 20 år och så mycket talang.

John sjöng bäst ikväll, borde kommit tvåa.

Han den där Felix var väldigt intetsägande tycker jag.
 
Så bra uppträdande av Benjamin ikväll, älskar låten! :love: Felix körde också bra på ikväll, så jag hade blivit nöjd oavsett vem som vunnit av dem, tror de slutat ungefär lika sen i Eurovision också (och så söta de var mot varandra i greenroom också).

Nu ska man bara stå ut i x antal veckor på att lyssna på Eurovision-fans gnata om fastfood. :p
 
INNAN jagläser era inlägg :)

GRATTIS Benjamin!! :)

Ja, jag har haft lite svårt för honom o tveksam inför låten.... Men den har vuxit och han var bra live!
Ska man se till ESC tror jag på en topp10!

Dock höll jag på Felix in i det sista (efter jag fått ge upp Mendez efter juryns röster:( )

KUL att det ändå blev jämnt o spännande in i det sista :banana:
:banana::banana:

En STARK final!
 
Tja, jag hade detta på känn när jag kom på mig själv med att nynna dance-dance-dance-you-off ett par dagar efter den deltävlingen. Det är dock inte så jag jublar och klappar händerna men det hade funnits ännu värre alternativ detta usla år. Och årets Ingrosso var betydligt bättre än förra årets God Förvaring. Så det kan säkert sluta med ännu en hedrande topp-fem eller åtminstone topp-tio beroende på vad övriga länder skickar.

Men till ett annat år så måste ju någon bara lösa detta, och någon gång fixa ett bidrag till Mariette som har lite star quality och som gör henne rättvisa? Hon var den klart bästa artisten redan när startfältet släpptes, men inte ens hon kan ju göra mer än så här med ett mediokert bidrag.
 
Tja, jag hade detta på känn när jag kom på mig själv med att nynna dance-dance-dance-you-off ett par dagar efter den deltävlingen. Det är dock inte så jag jublar och klappar händerna men det hade funnits ännu värre alternativ detta usla år. Och årets Ingrosso var betydligt bättre än förra årets God Förvaring. Så det kan säkert sluta med ännu en hedrande topp-fem eller åtminstone topp-tio beroende på vad övriga länder skickar.

Men till ett annat år så måste ju någon bara lösa detta, och någon gång fixa ett bidrag till Mariette som har lite star quality och som gör henne rättvisa? Hon var den klart bästa artisten redan när startfältet släpptes, men inte ens hon kan ju göra mer än så här med ett mediokert bidrag.

Hade Mariette sjungit ngn av sina tidigare bidrag så hade hon lyckats bättre än ikväll. .. :(
 

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 479
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 984
Senast: Lingon
·
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
28 630
Senast: Ninnurur
·
Kultur Som ni har väntat! Men den nu är den här! FINALTRÅDEN! :banana: :banana: :banana: En väldigt stark final fick vi tillslut där ingen...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
11 008
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp