Shettistrav

B

**BORTTAGEN**

måste man ha någon särskild utbildning eller sånt för att få köra shettisar i travlopp? Hur ofta e det shettislopp och var brukar dom gå?? Finns det någon begränsning för hur mycket man får väga eller hur gammal man får vara??? Var kan man köpa sulkys i shettisstrl???? :confused:
 
Ponnytravlicens måste man ha
Shettislopp är det nästan varje helg och ibland i veckorna sommarhalvåret på olika travbanor.
Mellan 8 och 15 ska man vara.
Vet inte vart man kan köpa en shettissulky men leta runt lite på bukes länkar, finns nåt jag inte minns namnet på som har bra.
Hur fort det går är väldigt olika, mellan 2,5 och 4 minuter skulle jag tro är vanligast.
 
Kvaltiden är 3.55 men så sakta brukar det inte gå i loppen sedan...
 
Vänd dig till din travbana,De flesta travbanor brukar ha en ungdomsverksamhet dit du är välkommen med frågor och även kan få utbildning. Lycka till!!! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: attheedge
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 398
Senast: Guldaskig
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Emma-pemma
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 931

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp