Shires täcken

N

nogat

Har bara hittat dessa täcken lite här och där i olika ridsportsbutiker, tycker mkt om dessa täcken men skulle vilja veta om man kan köpa dessa över nätet eller om någon vet vart jag vänder mig här i sverige för att få en katalog eller liknande.Har varit på deras hemsida i england men där finns inget om underleverantörer här i sverige, någon som vet??? Tacksam för svar.
 
Om du har någon Eko-hall i närheten där du bor så har de dessa täcken till mycket bra priser.
 
Ja, Eko har shires täcken! Köpte ett "Stormbreaker Plus" där för ynkliga 499 kr och är mycket nöjd. :D
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 156
Senast: Zacci
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
639
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
828
Senast: MiniLi
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp