HURRA! :banana: SÅ viktig seger idag! Jag var ute i stallet när Bichsel gjorde målet så eventuellt måste jag nu vara det resten av finalserien. Fast jag följde de sista åtta minuterna på tv igen (som vanligt surrealistiskt långa minuter), och jag vill väldigt gärna se och höra stämningen i Ängelholm kommande matcher. Den kan komma att ge utslag på Richterskalan om det går vår väg. :D
 
Fan! Jag testade "gå ut i stallet när tredje perioden börjar"-igen men den metoden var helt felkalibrerad idag. Måste betyda att bortalaget gör mål när jag är i stallet i början av tredje perioden, attans att jag inte kunde fatta det. Nu måste jag kvickt knäcka en formel för att hemmalaget ska göra mål ju. :mad: Att jag går ut till växthuset kanske?
 
Ok det lockade faktiskt fram ett mål på rätt håll med viss fördröjning efter en kort vända ut i växthuset, MÖG bara att det inte höll hela vägen. :cry:
 
Det är så himla kass utvisning de tar där på slutet, spelaren praktiskt taget slänger sig samtidigt som han har ögonkontakt med domaren... nya tag i helgen!
 
Fan ändå! Just nu känns detta mest bittert och sorgligt att ha kommit så nära, och att formtoppningen inte lyckades landa när den som allra allra bäst hade behövts. :cry: Men när det lagt sig kommer det förstås att mynna ut i en stolthet över slutspelet som helhet, och en hedrande finalplats efter de tunga skalperna på vägen dit.

För övrigt grattis till HV som får en kunnig och driven sportchef i Chris Abbott.
 
Fan ändå! Just nu känns detta mest bittert och sorgligt att ha kommit så nära, och att formtoppningen inte lyckades landa när den som allra allra bäst hade behövts. :cry: Men när det lagt sig kommer det förstås att mynna ut i en stolthet över slutspelet som helhet, och en hedrande finalplats efter de tunga skalperna på vägen dit.

För övrigt grattis till HV som får en kunnig och driven sportchef i Chris Abbott.
Jag tänker att de behövde formtoppen precis där den kom, med 10 raka segrar varav åtta mot två av favoriterna till guldet. Sen räckte det inte riktigt men samtidigt var det ruggigt jämnt skägg utom nu i sista matchen. Hade nån sagt i februari att Rögle skulle spela final hade jag inte trott att det ens fanns på någon karta, med tanke på hur svårt de hade att få ihop ett spel över hela banan.

Ja, det finns förhoppningar om Abbott, som dessutom är guldmedaljör i klubben som spelare.
 

Liknande trådar

Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: LadySara
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 459
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
308
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp