Hundsortim*ntet. Hittade nu, såklart, massa negativa omdömen när jag tittade lite nogrannareVilket företag om du är bekväm med att berätta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hundsortim*ntet. Hittade nu, såklart, massa negativa omdömen när jag tittade lite nogrannareVilket företag om du är bekväm med att berätta?
Verkar vara scam. Massa fel och konstigheter på hemsidan dessutom. Anmäl!Hundsortim*ntet. Hittade nu, såklart, massa negativa omdömen när jag tittade lite nogrannare![]()
Jag har från valleydogs och jag tittade igenom deras insta för att hitta färger som jag tyckte passade min hund.Alltså hur bestämmer man sig för hur man ska designa halsband från valleydogs eller jhdesign?? Hur svårt som helst ju. Men känner att jag måste göra det nu. Hans Hurrta med klickspänne gick upp igår så det får jag noja av att använda nu då han kan bli lite brötig i vissa hundmötenmest gillar jag halvstryp som är så perfekt i storlek att det inte stryper och är lätt att få över huvudet utan att det går att backa ur, meeen han är precis mitt i mellan två storlekar så måste specialbeställa
hur bra håller trycket på halsbanden ni som har såna? Snyggt med glitter text men känner att det kanske blir lite för mycket för oss, men man kanske kan ha namnet i någon diskret färg i alla fall.
Om selen inte passar så tipsar jag om Anny x sele, den finns även med en extra rem som gör den rymningssäker.Har precis beställt non-stop ramble long till Nisse, hoppas den passar.
Rock harness den korta i xs satt katastrof dåligt.
Medans rush och line harness där strl är i siffror sitter bättre.
Men hade varit trevligt med en mer rymningsäker sele![]()
Ja, sett att många verkar gilla dem.Om selen inte passar så tipsar jag om Anny x sele, den finns även med en extra rem som gör den rymningssäker.
Nu vet jag att du inte är kvar i sthlm, men kolla med sea i kungens kurva eller ifall crt har den inneJag är väldigt frestad att köpa den här till Lily.
![]()
Hon blir (som alla salukis...) lätt kall när hon blir kall om benen, så overall är superbra att ha. Bara det att Hurttas grejer brukar vara så galet bylsiga och illasittande... Så, jag vill gärna hitta någon butik som har den inne i lager för att kunna testa på plats. Får väl se om vi tar in den till mitt jobb när det blir dags att ta in hundkläder. Försökte kolla om tex Arken hade den inne, men det verkade kört.
Ska försöka komma ihåg det till nästa StockholmsbesökNu vet jag att du inte är kvar i sthlm, men kolla med sea i kungens kurva eller ifall crt har den inne![]()
Den där har jag testat inne på Sea Hund och Katt, men i grått. Den har funnits några år so borde finnas i andra butiker kan man tycka, även om den lila säkert är ny färg för i år.Jag är väldigt frestad att köpa den här till Lily.
![]()
Hon blir (som alla salukis...) lätt kall när hon blir kall om benen, så overall är superbra att ha. Bara det att Hurttas grejer brukar vara så galet bylsiga och illasittande... Så, jag vill gärna hitta någon butik som har den inne i lager för att kunna testa på plats. Får väl se om vi tar in den till mitt jobb när det blir dags att ta in hundkläder. Försökte kolla om tex Arken hade den inne, men det verkade kört.
Crt har iaf på sin hemsida. Men tänker värt o ringa runt o kika iafSka försöka komma ihåg det till nästa StockholmsbesökBlir ett litet besök så snart som möjligt, vilket lär bli om typ 2 veckor eller något.
Visst är han ganska nätt i kroppen? Kolla i så fall på Sofa Dogwear, de har hanhundsmodell på många kläder just för extra snopputrymme.Tittar återigen efter en varm vinteroverall på Oskar.
De flesta tjockare verkar ha bred maggördel som täcker snoppen eller är precis intill.. Mao måste den tvättas efter varenda promenad.
Vill ha typ täckjacka, till ca30 cm rygglängd.
Hittade inte förra vintern. Få se om det går bättre i år