Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
elintryckt på insta. Vet inte vad hon har för tillbehör dock.Vart köper man snygga, funktionella tävlingspärmar nu när inte Ohmydog är aktiva? Jag gillade verkligen deras dogofaxer och skulle vilja ha med egen logga och namn. Gärna med möjlighet att köpa till smarta bra att ha saker också.
EverypawVart köper man snygga, funktionella tävlingspärmar nu när inte Ohmydog är aktiva? Jag gillade verkligen deras dogofaxer och skulle vilja ha med egen logga och namn. Gärna med möjlighet att köpa till smarta bra att ha saker också.
Visa bifogad fil 166943
Inte fixat till allt löst skinn här runt halsen. Men vårt senaste köp. Non-stop dogwear rush harness ^^
Är för att de ska vara enklare att ta på av, än en vanlig dragsele så som jag förstått de.Va konstigt att ha ett spänne mitt på revbenen? Är det någon speciell funktion med spännet där?
Åh jag har kikat på sammaPaanikshoppade ett litet täcke till ena hunden igår. Ett underställstäcke typ då det är för jäkla kallt nu på morgonen och jag vågar inte ha dem lösa i skogen just nu så hon håller inte värmen på samma sätt. Funderar på att invester aen till den andra hunden också att ha i höst sen. Denna fast grå
![]()
Är den med typ teddyfoder på insidan? Jag har ett sådant till mina som jag köpte begagnat. Väldigt varmt och trevligt. Men, herrejösses vad materialet på utsidan är känsligt! Minsta frö som fastnar, eller kardborre från något annat täcke eller vad som, och det blir som revor i tyget och blir snabbt noppigt och skitfult. Tyvärr. För jag gillar verkligen den tröjan annars.Paanikshoppade ett litet täcke till ena hunden igår. Ett underställstäcke typ då det är för jäkla kallt nu på morgonen och jag vågar inte ha dem lösa i skogen just nu så hon håller inte värmen på samma sätt. Funderar på att invester aen till den andra hunden också att ha i höst sen. Denna fast grå
![]()
Åh jag har kikat på sammaåterkom gärna med vad du tycker om det!
Jag gjorde tvärt om! Tänkte inte på att ringarna till kedjan skulle lägga på lite på halsbandet. Tyckte jag mätte så bra men det känns lite löst. Jag hoppas att hon växer i det så det slipper kännas som att hon kan ta sig urJag blev missnöjd med mitt halsband från valleydogs. Hade mätt alldeles för tight så det var väldigt litet och krångligt att trä på samt att jag inte tycker att trycket blev som jag ville och färgerna lite off. Helt och hållet mitt fel.
Köpte koppel i biothane från Ernst and Friends och blev jättenöjd så nu beställer jag ett halvstryp med tryck i biothane därifrån istället. Denna gång i lite större storlek![]()
BRY DIG INTE OM MIN KOMMENTAR!!Åh jag har kikat på sammaåterkom gärna med vad du tycker om det!
Hon är väl fortfarande ung så då borde hon ju definitivt växa i det!Jag gjorde tvärt om! Tänkte inte på att ringarna till kedjan skulle lägga på lite på halsbandet. Tyckte jag mätte så bra men det känns lite löst. Jag hoppas att hon växer i det så det slipper kännas som att hon kan ta sig ur![]()