Blev lite spontan shopping idag
dels dök det upp en annons pĂ„ ett hundlands hybrido nĂ€r jag satt och slöscrollade. Har funderat pĂ„ att skaffa ett och detta var rĂ€tt storlek(tror jag)och ska enligt sĂ€ljaren bara vara provat. Ă
terstÄr att se om det stÀmmer men priset var bra sÄ slog till
har haft hööks-"kopian" innan och varit förvÄnansvÀrt nöjd med det jag som i vanliga fall inte gillar hööks grejer varken till mÀnniska, hund eller hÀst
men jag hoppas pÄ att detta ska vara tjockare och det borde ju ÀndÄ vara viss skillnad pÄ 100% och 50% ull. Har tyvÀrr inte fÄtt chansen att kÀnna pÄ nÄgot.
Sen blev det en helt onödig grej med. I hallen vi trÀnar finns det en liten shop. Och hela hösten/vintern har dÀr hÀngt en leksak med nÀtboll, lÄngt handtag med expander och ett stort fluff i regnbÄgens alla fÀrger
det har sugt i köptarmen varje gÄng jag gÄtt förbi men har verkligen inget behov av den. Men nu blev det sÄ ÀndÄ
sÄ onödigt men sÄ kul ÀndÄ! FrÄn Ozami.
Sen blev det en helt onödig grej med. I hallen vi trÀnar finns det en liten shop. Och hela hösten/vintern har dÀr hÀngt en leksak med nÀtboll, lÄngt handtag med expander och ett stort fluff i regnbÄgens alla fÀrger