Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 577
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag har shoppat en resa till USA! :banana: 4000kr tur och retur! Nu blir det köptstopp tills vi åker men sen ska jag shoppa hästgrejor! :D

Vi åker 17 Maj till 3 juni så om du inte har hittat nån pålle tills dess så får du rida hur mkt du vill. ;)

kl*
Ett par jeans! Nu håller jag tummarna att det sitter snyggt även efter tvätt. I sådana fall springer ju till Jc på onsdag och köper ett par till (om det finns i min storlek :crazy:) fast mer jeans blå, behöver ju inte två likadana. Så hoppas hoppas!!
tumblr_ly3js2gXgD1r3e3vjo1_500.jpg

Jag har shoppat en resa till USA! :banana: 4000kr tur och retur! Nu blir det köptstopp tills vi åker men sen ska jag shoppa hästgrejor! :D

Åh, det lät ju inte alls farligt! Vilken flygplats är det till o från då o med vilket bolag? (om man får skriva det? Annars får du jättegärna pm:a!)

NotlikeI: Snygga jeans!

-----------

Jag köpte ett par skor nyss som jag <3<3, men har tyvärr inte lyckats fixa bild ännu, kmr kanske =)

//r

+ Malin_L och VLMF
Vi flyger från Arlanda till Paris, Charles De Gaulle och sen till New york, John F Kennedy. Åker med Air France. samma sak på tillbakavägen fast åt andra hållet ;)
Det ska bli så galet kul!!

Tack! Jag köpte dem i Helsingör, på en affär som hette Töj (fast med danskt ö då, jag fattar inte hur man gör det på tangentbordet, hjälp ngn?^^) og sko. De kostade 95 DK (var nedsatta 50%!), dvs 123,50:- SEK om vi räknat rätt jag o pv =)

pepidoora: Tack! =D

//r

Nja, inte ännu, haha. Men jag chansade på att jag kommer bli det så jag hoppas få pengarna tillbaka snart :p

Härligt med del 5 av shoppingtråden, min favorit-tråd på Buke! :love:

Idag har jag shoppat följande:

Pjäxor, Nordica Fire Arrow F4W
093033000000

Skidhjälm, Giro Encore 2
28602_03_1.jpg

Samt ett par Goggles av den här modellen, dock är mina vita med rosa lins, men de fanns inte på bild
4120_02_3.jpg

Är lille sugen på fjällenresan nu....!

Gött! :banana:

Här är några av mina jävligt många vintagefynd ;) Ska fota av fler sen...

Klänning

vintageklnning_186698686.jpg

vintageklnningnra2_186699164.jpg

Kofta med angoradetaljer

kofta_186699422.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 873
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna