Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick höra att min "stil" är sååå ful, well har ju ingen direkt stil. Bara köper kläder som jag råkar fastna för där och då. Sen blandar jag hej vilt så kan väl köpa att min "stil" inte är den finaste
Jag har fyndat en helt underbar briefcase (vad säger man på svenska? ..hjärnsläpp... )
Från märket Krejci (Amsterdam) och är helt gjord i innerslangar från cyklar, med yllefilt på insidan och bilbälte som axelrem. Den är knepig och lite märkligt, och jag älskar den! Lite mer svart än på bilderna (gummit reflekteras i solen)
Kostade 2000:- men tack vare 70% rea som startade samma dag gick den på 600:-!
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Trädgård & Växter Har någon testat den här blomstödshållaren? Är den bra och mer specifikt, hur grov stödpinne passar i den?
Jag överväger såna till de...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...