Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 587
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Håller med! Jag stod och klämde på det igår och tänkte köpa, men hittade sedan ett annat som jag också blev kär i som var ur en tillfällig kollektion och köpte då det istället. Men det är skitsnyggt!
Urtjusigt verkligen! Ditt var också fint!

Om det är något som kommer ruinera mig här i livet så är det alla sängkläder jag köper. Jag äääälskar att köpa fina påslakan! Det och underkläder är bland det roligaste man kan köpa! :D (förutom choklad och böcker. och gin och tonic.)

Haha, jag har också en grej för påslakan. Och särskilt sedan jag och blivande sambon lade våra slantar på en dyrare, större och finare säng än planerat. Då vill man ju verkligen drapera den i tjusiga tyger också :D problemet är att avgöra hur många matchande påslakansset man egentligen behöver för att kunna tvätta samtidigt som man bäddar rent, tror egentligen att gränsen är passerad för ett tag sedan :angel:

Haha ja, jag slänger faktiskt en del för att få en ursäkt att köpa nya :o Och du, det där med ny säng låter farligt! Jag ska köpa en ny fin säng i höst och min pappa ska göra en sänggavel till den - känns som att mitt liv under en nykär period kommer kretsa kring täcken, kuddar, lakan och överkast...

Teburken från Indiskas rea, hela 21 kr inkl teet. ;) Isbjörnen är från Åhlens och fanns även med tiger och zebror!

snor en knapp.

Syndat idag :D

47646608101.jpg

60548900001.jpg

hmprod

och en Daisy parfym :love: + att jag har prylar på väg hem från nelly :D

Ohja! I början är det till och med roligt att köpa underlakan! Det är som att designa sitt alldeles egna fluffiga moln, och på köpet så kan man gardera sig med att det är vuxet att köpa påslakan! Och alltså inte onödigt!

:D

Teburken från Indiskas rea, hela 21 kr inkl teet. ;) Isbjörnen är från Åhlens och fanns även med tiger och zebror!

:eek::eek:

Undrar om jag ska unna mig en tur till stan imorgon istället för på torsdag. Jag kan ju inte riskera att burkarna säljer slut, och så fyller jag ju ändå år imorgon... :angel:

(ja, jag har lite andra ärenden också ;))

En snabb koll på ikeas hemsida säger mig att det är en mindre tavla. Och jag tror bestämt att jag måst köpa den till min pojkvän. Den får mig helt enkelt att tänka på honom :D

(Han är född och uppvuxen på bondgård och skulle säkerligen blir överförtjust :angel: )

Haha ja, jag slänger faktiskt en del för att få en ursäkt att köpa nya :o Och du, det där med ny säng låter farligt! Jag ska köpa en ny fin säng i höst och min pappa ska göra en sänggavel till den - känns som att mitt liv under en nykär period kommer kretsa kring täcken, kuddar, lakan och överkast...

Oooh jag väntar med spänning på att ge mig in i samma "kärleksträsk" inom en förhoppningsvis snar framtid! Just nu har jag inget eget hem men jag har redan börjat sondera sänggavelutbudet och välja vilken färg jag ska ha i sovrummet, stilen på sänggaveln samt sängkläder och överkast som kommer matcha till :o

Jag har också nån slags fetish för sängkläder! Finns nästan inget bättre än nya, nytvättade och manglade sängkläder som man får lägga sig i första gången :love:

Många av mina kompisar tycker jag är skvatt galen så det är skönt att höra att det finns fler som jag, haha!

Jag älskar också att köpa sängkläder, men är rätt kräsen med vad jag tycker om. Hittade superfina på Gekås av alla ställen, men med en unghund hemma tog det typ 3 dagar innan de var trasor... :cry: Det är nog 1½ år sen och jag sörjer fortfarande :o

Jag shoppade loss igår, fick betala den stora summan 200 kr för allt nedan ;)
(sorry för kassa bilder men bättre än inga bilder alls känner jag!)

Klänning, 60 kr
dscn0610_copy_503c897eddf2b37358000076.jpg

Tunika som sitter sådär lagom löst, 45 kr
dscn0612_copy_503c8981e087c304a6000066.jpg

Träningströja, 45 kr
dscn0613_copy_503c8987e087c304a8000073.jpg

Kudde (OBS, hunden är icke nyköpt!), 50 kr
dscn0614_copy_503c89909606ee5438000048.jpg

Haha ja jag trodde aldrig jag skulle säga det, men Gekås is the shit! :D
Ja nu har hunden växt upp och tuggar inte på saker mer, som tur är. Han avverkade dessutom ett antal böcker under sin valptid... :p

Har med shoppat men aldrig lyckats lära mig hur man lägger in bilder..
Hur gör man?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka