Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 589
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Absolut, jag bara ställde henne frågan men jag fick ett sjukt bra svar av henne och var nöjd där! Men sen tog tornblomma vidare det hela och nu försökte jag bara svara på henne :)

Jag shoppar som sagt inte dyrt men kan själv känna att det blir stora mängder och att det inte är helt bra att ha sån slit och släng-syn på kläder. Kan få lite ångest när jag tänker på hur stor buffert jag hade kunnat ha på sparkontot om jag inte shoppade så mkt. Men samtidigt får man ta tillvara på de sakerna som gör en glad och för mig är det en stor guldkant i vardagen att komma hem med en liten påse med ngt nytt i, som gör att man uthärdar annat jobbigt;)
Ser man det ur psykologisk synvinkel kan det kanske vara lite oroväckande men plånboken är under kontroll:D

Har tex lagt undan 7k denna månaden, och då har jag gott om pengar kvar att leva för. Varför det nu skulle vara intressant haha.

Jag älskar också att kvantitet-shoppa så tro inte att jag dömer dig eller nått :) Du har dessutom sjukt bra klädsmak så :bow: till dig!

Haha vad skönt! Och tack:).
Jag kan dessutom erkänna att jag ska till ullared på fredag och fynda billig inredning (påslakan:D) och annat till lågpris :angel:

Ååååååh Ullared :love: Jag hoppas få med någon vän dit i höst ... har inte varit där sen i januari :eek: :angel:

kl

Jag har köpt den här begagnade pälsen!

pls.jpg

Har även handlat lite basictopar nu på ze internet... hade tänkt att vara aningens mer extrovert men mitt studiebidrag hade inte kommit in på kontot så det fick bli vad det blev! Ska köpa roligare saker att ha på underdelen av mig själv :D

3.jpg

1.jpg

Ja, då ska du ju INTE gå in och kika på Brandos. Farligt, farligt :D. Jag skulle ju heller inte ha nått hm...

*kl*

Fick ett ryck idag och shoppade loss lite, hade nog lite shoppingabstinens efter 4 veckors semester :p (jobbar i köpcentrum)

Armband
031.JPG

väska
032.JPG

Blus
036.JPG

örhängen
037.JPG

shapeup-klänning
040.JPG

mobilskal
042.JPG

utvik ;)
047.JPG

och har ingen bild än men ett par pumps som är täckta med likadana paljetter som kragen på blusen :love:

Jag shoppade ett sånt här idag:
sigma5a9955.jpg

ett Sigma-objektiv, 70-300. Svärmor har samma kameramärke som jag, så vi köpte det tillsammans! Det har dock inte kommit än så nu går vi och väntar, och längtar...

*kl*
Idag har det blivit 2 par skor, en väska och 2 sjalar.

8944828743710.jpg

8944704880670.jpg

hmprod

Och en till sån i annan färg och väskan hittar jag ingen bild på.

Men åh! Vart kommer de första skorna ifrån? Jag behöver något liknande! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka